09-11/04

Åååh, är dööö trött. I morse när jag vaknade var jag jätte sjuk, var inte meningen att jag skulle till skolan, vi skulle ju till högskolan i gävle och lyssna på seminarium och teater om droger och så vidare.. Vi fick frukt, macka och yoghurt som vi skulle klara oss på heeela jääävla dagen. aja, det vart ganska tråkigt mot slutet, det var någon gubbe som pratade... ja, om vad kommer jag inte ihåg, haha somnade.. Efter det var det teater om droger, sen kom Lasse (låtsaspappa) och hämtade mig, skulle hem till mamma idag! Kännde för det, när jag kom hem gjorde vi ordning tacos.. MUMS!  :D  Sen ringde Linnea, då var hon utan för mig och jag sprang ut.. sen var vi ute heeela kvällen och snackade skit och så.. Sen gick vi hem till mig och käkade glass med banan och chokladsås. Sen åkte mamma och jag till mormor och morfar... Fickade lite.. Fick pengar igen :) en hundring. hihi. aa nu sitter jag hemma och kollar på TV.. Nu tänker jag hoppa i säng! blir nog hemma i morgon, i morgon skulle vi ha tagit vaccinet i skolan, men jag får nog inte för att jag är sjuk... Ringer och pratar med dem i morgon..

Får jag ta sprutan iaf? Någon som vet?







/bloggbella




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!