09-11/06

Kom precis från fordonskännedom i skolan. Var ganska kul idag, fick typ byta hjul och göra säkerhetskontroll.  Jusst nu sitter jag bara vid datorn och gör verkligen ingenting.. Börjar kl 11 igen då har vi psykologi sen slutar jag kvart över 12 så då ska jag och sofia träffa Elif och Sofie, det var as länge sen! Elif träffade jag senast för ett halvt år sedan och Sofie träffade jag senast i 6:an det var typ ganska många år sedan! Kul! Vi ska till American take away och käka pizza :D? hm.. Jag som tävlar med andreas m vem som kan gå ner mest på två veckor. (A) okej.. jag har gått upp två kilo haha. han har gått ner typ 4 :O aja får bväl sluta äta efter det så kanske jag vinner , haha.    Vi hör senare nu ska jag äta frukost!





/bloggbella




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!