09-11/1

Jag hade super trevligt igår! Jag hatar verkligen folk som går och tar andras dricka när det står i ens eget kylskåp, dom lär väl förifan fatta att man inte rotar i andras kylskåp! aja, nog om det. Lite kort om kvällen då, spelade öl spel och en massa annat spel så man blev ju ganska full fort! haha. ja, sen blev det väl förmycket för johanna, hon jaa ni förstår vad hon gjorde, madde och jag gick ut och gick med henne hon skulle hem sa hon, hon var helt in ställd på det, jag satt vid busshållsplatsen med johanna, jag sa , johanna klockan är fan inte ens nio, och du ska hem? fan va du kommer ångra dig! efter en stund så tar hon tag i väskan och reser på sig och säger, nu går vi tillbaka! haha :D Sen satt madde jag och bara snackade typ en massa skit :) Tone var ju lite överallt haha :D Jaa, jag åkte hem med jaa jag vet inte när jag åkte hem ;O det var meningen att jag skulle träffa andreas i stan, jag hoppade på tvåan , men ingen andreas. jag ringde och ringde men inge svarade. till slut ringde han upp och sa att han ville hem och att han var i strömsbro. jaag hoppade av bussen och skulle ringa andreas mamma men jag ringde fel och ringde till pappa. haha, han kom och hämtade upp mig och så åkte vi och letade efter andreas och hittade han typ 15 min senare. haha han var riktigt full! aah sen åkte jag hem till andreas och sov,:) båda slocknade direkt.



/bloggbella





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!