09-11/10

Tisdag idag va?

Jaa, jag tror de..  Jobbig skol dag idag. Hade förhör på shakesperse, gick bra!
Sen hade vi föreläsning om ätstörningar.. Det sägs att anorexia går över till bullimi när man har varit frisk från anorexia ett tag... Usch vad hemskt!

Aja ska inte prata om sjukdommar nu! Usch... Nu tänkte jag slänga mig i sängen i mitt ny städade rum! Mysigt.. :) Kolla på Ghost whisperer.. Ohh, är ensam hemma läskigt! haha.

Sen ska jag laga mat tror jag till hela familjen sen hem till min underbara Andreas :) Han är aå jävla go den ungen! Love you!




Nu kommer lite bilder från flytten i söndags!


Pappas firma-bil.




(suddigbild) men farmor hade TVÅ sånna här stora låder som vi kastade in saker i. Man var tvungen att tänka på hur man ställde in så man fick plats med allting! Det här är inte alla saker häller! Hon ska ju bo i en liten lägenhet så länge dom håller på med huset. Hon har massa saker i lägenheten oxå.



Hörs puss!


/bloggbella




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!