09-11/11

Hejsan allihopa!

Usch.. jag är super trött nu, vill bara sova, blir en väldigt tidigt i kväll för mig!
 
SPRUT HELVETTET!

Orkar inte med den där jävla sprutan , ska det vara så krongligt att ta den jävla sprutan! Det var meningen att jag skulle ta den förr veckan men fick inte! jag var sjuk... Idag skulle jag ta den igen på vårdcentralen med mamma.. vi kom dit "nää får inte ge ut nå vaccin idag, vi gör det i morgon! " ååh, vart så jävla less! I morgon kan inte vi ta den för mamma jobbar.. Och på fredag kan vi häller inte ta den, tänk om vi skulle bli sjuk av sprutan, få feber? Då kan vi inte åka på lördag :( Och jag vill INTE missa monster jam!

Idaag.

Idag har jag inte gjort någonting, varit hemma hos mamma bara. Vi hälsade på en 4 veckor gammal bebis! Gaaah ! Vill ha en liten bebis som man kan pyssla om och mysa med.. Men jag är för ung! Jag ska resa och så innan jag skaffar barn! Men åååh vill ha  nu haha. Nä ! Sen typ 20 22 ? Aja sen så käkade vi tacos hos mormor.. Mums! Sen nu sitter jag här vid datorn och ska måla Hälge på andreas vägg :D Jag visar bilder på resultatet i morgon :D Jag ska måla den bilden klart sen SOVA!

Så jag säger god natt nu.

Godnatt :)


puss!





/bloggbella



Kommentarer
Postat av: Sändie

Jasså okej ;D Näedu ingen aning, vad är de ? ^^

2009-11-11 @ 20:22:24
URL: http://sandrabergqviist.blogg.se/
Postat av: tone

Sv: Han drog hem till familjen för att hämta hundarna. Men han stannade också och käkade. Fast det sa han förstås inte till mig. Han var borta nån timme. - Han blev sur för att jag råkade väcka honom när han vilade på soffan, för jag sa.. "oj shit hundarna måste ha mat snart, vi måste hämta dom!" Då exploderade han (Y) PMS eller what liksom hhaa...

2009-11-12 @ 09:48:48
URL: http://tonesundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!