09-11/13 FREDAG DEN 13 (otursdagen)

Älskling sov hos mig idag, han brukar gå upp kl 6 för han ska till jobbet. Jag vaknade kl 7, jag tittade åt andra sidan han ligger och sover!! Jag väckte han fort och han sprang ut ur huset! Jag själv gick upp och duschade och så, satte mig och käkade frukost sen fick jag brottom.. Men jag hann till bussen.  När jag satt på bussen sprang en tjej som skulle hinna till bussen, hon sprang och sprang, sen snubblade hon precis bredvid bussen! Stackarn, alla sååg! Aja, jag kom kanske 2 minuter försent, skulle ju vara längst upp i röda byggnaden, det menas med att det är på 5:e våningen och det är bara trappor heela vägen upp. Sen har jag bara psykologi, sen slutar jag kvart över 12.
Ska till stan sen och köpa ett minnes kort til kameran, mitt gick sönder igår. Ska ju på MONSTER JAM i morgon. I kväll ska älsklingen bjuda mig på middag på en super fin resturang! Helt enkelt heter den. Kul det ska bli i sthlm i morgon :)läängtar till i kväll mys med älskling :)



Solnedgång, Rhodos


 

madde, jag tone :)


puss!

/bloggbella




Kommentarer
Postat av: madelene

Hur snygg är inte den sista bilden då? :o

2009-11-13 @ 12:22:38
URL: http://mmadeleneeee.blogg.se/
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: Hihi :D

2009-11-13 @ 17:19:37
URL: http://lindablom.se
Postat av: Sändie

Jasså , frääänt ;o du får hare så roligt då :D Hur har helgen din varit hitills då ? puss

2009-11-14 @ 20:41:20
URL: http://sandrabergqviist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!