09-11/15

Nu har jag målat klart hälge på väggen, här är resultatet!

Jag använda mig bara av en bild på datorn, ingen overhead!


Hälge, på Andreas vägg.



Hälge, gubben blev lite fel, kommer bli bättre sen!





Andreas och Jag ska åka till Hobbex oxh köpa målar färg så jag kan fylla i dem med färg. Hobbex har billig och bra färg! Sen vet jag inte vad som händer idag faktiskt, är ganska slut så jag ska nog bara ta det lugnt heeela dagen! Sen i kväll ska jag titta på "Vem kan slå Filip och fredrik?"



Vad ska ni göra i dag och vad ska ni titta på för bra Tv program?

Ni kanske har ett favorit program på Tv? Isf vad?


Hör senare, puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!