09-11/19

Hallo kära läsare!

Sov hos älsklingen i natt, så jag vaknade hos honom lite senare än vanlig, jag gick upp kl 20 över 7.. Men jag hann ändå, käkade frukost och klädde på mig osv.. Sen gick jag till bussen som ligger en liten bit från Andreas. Det brukar vara smock fullt på bussen! Men nu var det inte så himla mycket folkt, folket kom närmare in till stan, då kan man snacka om trångt!... Nog om det, jusst nu sitter jag på skolan i biblioteket och har precis haft spanska... Nu ska jag ha engelska, eller ja 10 i ! Det är faktiskt ganska roligt, jag håller på med en uppgift, om michael jackson jag har valt låten man in the mirror! Det kanske ni vet var den handlar om ? Den handlar om att man ska ändra på sig själv i första hand för att få en förändring i världen.. ja typ så. Efter engelska har vi lunch sedan samhällskunskap, de är ju super kul! Jusst nu pratar vi mycket om brott och straff.. min starka sida (Y) Ja, eftersom jag vill bli försvars advokat eller advokat.. Sen efter samhäll har jag KÖRKORTSTEORI! Snacka om taggad in för körkortet! Jag fyller 18 om typ ett år , jag har redan börjat med körkorts prov också.. :D! Sen ska jag hem till älskling och ... SOVA!


Sen när jag kommer hem ska jag lägga in "hur man gör utbakadfläta" sednare kommer det även "inbakadfläta i luggen" senare "hur man gör en fiskbensfläta" :)!!

Hörs när jag kommer hem!!

puss!


Inbakadfläta i luggen



utbakadfläta!



/bloggbella




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.

Vinn till dig själv eller varför inte till någon utav dina nära och kära.

Passar ju perfekt nu när det är snart jul också.Julklapp kanske?



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt och då är det bara radera den hära kommentaren om du vill :)



Ha det bra//M

2009-11-19 @ 12:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!