09-11/20

FREDAAAAG!

Duschade innan jag drog i väg till skolan, haha kollade på klockan i morse då var hon 5 i när jag gick här ifrån.
Det tar typ 2-3 min och gå till busshålsplattsen. Jag kom iaf i tid.. Det var nästan inge folk på bussen, kollade på mobilen, klock helvette är ju förifan bara KVART I! Och jag satt på bussen.. kom till skolan typ 10 över... Haha! Så tidig har jag ALDRIG varit någon gång tror jag. Nog om det jag hade körkortsteori sedan psykologi, sedan slutatde jag, kvart över 12. Niiice :) Köpte en skit snygg tröjja åt Andreas, lila var den med någon figur på :) hoppas han gillar den.


Nu ska jag titta på TV. Kl 6 ska jag hem till pappa för helena ska bort så jag ska passa emma och linus ENSAM! Ska göra tacos åt oss, fruktsallad+popcorn+dillchpis :D mums!! Sen ska jag hem till älskling och sova!

Vad ska ni göra??  :)

höres sen!

puss!


Chania kusten i kreta

/bloggbella




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!