09-11/26

Jaa hela veckan har varit konstig för mig.. Jag har iaf varit i skutskär nästan varje dag denna vecka. Igår var jag med Linnea, åååh, älskar den ungen :)!

Har ganska mycket i skolan jusst nu..

Jag ska dömma två brott på historia och samhäll. Det är roligt faktiskt!
inlämmnat den 2/12

Sen har jag en uppgift på engleskan som är att skriva om Michael jackson - man in the mirror.
inlämmnat den 2/12

Hemma prov, Religon
inlämmnat den 3/12

Hälsa på hos tingsrätten (grovt rattfylleri)
Den 2/12

Högskolan
Den 31/11

Matte prov
ska vara den 8/12 ?

Spanska prov
ska vara den 16/12?

och lite mera :).. kul hörrni!


puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!