09-11/27

Började med duschen! Sen skjutsade pappa mig till skolan, vart ganska tidit.. hatar att vara tidig.. blää. Jag köte frukost, sen gick jag till körkortsteorin! Nu väntar jag in psykologin som börjar om 5 min. Slutar kl kvart över tolv idag! Så det blir staan, måste köpa läsglasögon :O Sen ska jag hem till älskling, kanske Skutskär sen till linnea ? det blir iaf skridskor i kväll!


Vet ni vad jag har gjort mera? Jag har beställt boken TÅRTGENERALEN AV FILIP OCH FREDRIK! Som jag ska läsa på svenskan. Var ju i stan i lördags och fick deras autografer, wiiihii! Mina idoler!


Läsglasögon, några tips för nå snygga :)?




TÅRTGENERALEN AV BÄSTA FILIP OCH FREDRIK!





Idolerna, haha!


puss!

/bloggbella




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!