BLOGG FÖRBÄTTRING I KVÄLL!

Jag ska göra min blogg mera spännande! Haha.

Jag är väldig intresserad av att hålla på med hår, göra uppsättningar och så.. Sen är jag intresserad av smink. Båda dem sakerna är jag ganska duktig att hålla på med, så min blogg kommer att handla lite mer om smink och hår och jag älskar att fotografera saker!. Också shopping, kläder så klart! Sen är jag väldigt intresserad av olika soters motorsport.. Typ, dragrace, MOTOCROSS, skotercross osv..

Den kommer bli roligare att läsa sen kommer  det bli mycket bilder! Jag håller på att lär mig lite mer om bloggen nu, haha altså design och så.. Designen kommer genast att bli snyggare!

Som sagt min blogg kommer att handla om:

-Hår
-Smink
-Foton
-Kläder/Shopping
-Motosport



T.ex några fina bilder från kreta!


Elafanissis


Chania stad



Chania hamnen


¨puss!



/bloggbella





Kommentarer
Postat av: ``Maria´´

Sv: Det beror nog helt på var man ska göra det och hur man ska ha dom :)

18 om man inte har typ målsmans godkännande :p

kram!

2009-11-18 @ 20:39:22
URL: http://marianehvvonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!