Farsdag! - Grattis till världens bästa pappa!




Jag och pappa på Rhodos







Grattis på farsdag din underbara pappa!



Det finns så himla mycket bra att skriva om dig.. Orkar inte skriva allt då blir det väl världens längsta inlägg!

Daniel (pappa)
 Du ställer alltid upp på mig
Hjälper min när jag har det svårt
Säger till när jag gör fel, sen hjälper du mig till rätta
Du finns alltid vid min sida, det vet jag!
Du blir fan aldrig sur!  Även fast jag gör fel så vet du att det bara är misstag!
Vi kan prata om allt (okej det mesta!)

Ja, som sagt! Det finns hur mycket som hellst!

Några tips på farsdags-presenter?

Hade fått ett tips av en läsare - Middag och en bra film. Tycker jag låter kanon! 
Då undrar jag om någon har en bra film som ni kan rekomendera eller någon jätte god middag som jag kan laga(alltså något lätt eller ja, hyffsat lätt).









puss!



/bloggbella




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!