God morgon bloggen, 09-11/09

God morgon, vaknade för en si så där halv timme sen. Jag har precis klivit ur duchen och fixat till mig lite.
Min outfit - Ljusa jeans från gina tricot, Svart linne från Gina tricot , en beige koffta från Gina tricot sen kör jag på vita converse! och en svart väska med drag kedja i.

Japp, mamma kommer och hämtar mig aldeles snart, hon ska skjutsa mig till skolan i dag.. 'Jag börjar kl 08,30 idag och slutar 14,00 tror jag. Ganska skön dag i dag! Jussta har ju gympa lär ju packa gympa kläder oxå.. blää.
Idag i skolan ska vi kolla på shakespers film.Dom är ju jätte bra! Sen är det utvecklingssamtal idag 09,30 håll tummarna för att det ska gå bra!
Ohh, jag är så himla trött! Vill bara krypa ner i sängen igen!

Vi hörs lite senare!

Puss!


Madde, Jag och Tone!

,

Madde, Tone och Jag




/bloggbella




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!