God morgon god morgon..

Vad händer i dag gott folk? Igår när älsklingen kom hem åkte vi till valbo och köpte ben till sängen! ja.. ena benet hade gott sömder.. vet inte hur.. haha. Så på ena sidan hade vi lagt under böcker, jo hur snyggt var det då? haha..  Sen så käkade vi i valbo, det vart kebab för min del! Sen var det meningen att vi skulle köpa gadiner till Andreas rum men vi hann inte, så vi ska åka i dag och köpa gadiner.. Och färg till väggen!! Jag målade ju hälge på väggen för någon vecka sen.. den är fortfarande inte klar..

Jaa, jag hade hoppats på partajj i kväll, men jag vet inte, vi får se..

Vad ska ni göra i helgen då??

Jusstja, har någon nå bra tips om prisenter till ens pojkvän som fyller 20??

Eller har ni några bra julklapps tips till familjen + pojkvän??



Imorgon ska vi ner till stan för då är det skyltsöndag! Raketer och glögg + att titta på den fina Gävle bocken! sen efter det ska vi till Erica och Daniel och dricka ännu mera glögg! Älskar glögg!





Gävle bocken!

puss!
/bloggbella




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!