Håller på att somna..

Jag är så himla trött! Vill bara sova nu, men sen när man har vaknat känns det ju som om man har sovit bort hela dagen. Jaa, Tänkte typ äta något - är väldigt hungrig! Sen så tänkte jag våga håret, Det är så fint med vågigt hår! Som ni vet så ska jag ju spela bowling kl 8. Ska bli lite små kul faktiskt!

 Senare kanske jag ska ut med de underbaraste, ni vet.. Madde, Johanna z, Tone, Johanna n och Maria - nej jusstja Maria är ju i sthlm, ha så roligt Maria! Åh, Ida  får vi inte glömma, hoppas hon är frisk nu, hon kanske ska med hon oxå! :)
Skulle bli roligt och träffa dem igen.. var ju länge sen.. Haha en vecka sen idag :)

Nu ska jag äta något, hörs!
puss!




Tone, jag, Johanna z, Madde :)


/bloggbella




Kommentarer
Postat av: Ida

Inte helt frisk, men har inte feber iallafall ;) Så nånting borde jag orka hänga med på!:D

2009-11-07 @ 15:37:51
Postat av: bella

HÄRLIGT! :D

2009-11-07 @ 15:39:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!