Hemma igen, lugn och ro.

Hallo! Nu sitter jag hemma hos Andreas i lugn och ro.. Började hos farmor kl 12 ända till 17! Bära ut, bära in i bilen, bära, bära, bära och bära... Sen har jag käkat kinamat. Har aldrig tyckt om det förr.. men mums! vad gott det är :) Sen kom vi hem kl 17 och skulle åka vidare till mediamarkt! Men vi var aldeles för trött..Vi vilade sedan åkte vi till ica maxi så jag kunde köpa farsdags presenter..

Ja ni gav mig jätte bra ideér med att göra middag och köpa en film.
Mina syskon hade redan köpt en bra film till pappa.
Så av mig fick han en fototidning som han hade önskat sig, en jätte fin blomma, en suuuperstor choklad ask och och ett fint kort:)
Ja och middagen.! jaa vad tror ni att det blev, gissa :)??  


pappa! Ja ni kanske har sett denna bild flera gånger men jag är super dålig på att lägga in nya bilder! Har tappat bort sladden. haha




Kommentarer
Postat av: j

SV:Jaa! Allt bra? :D

2009-11-08 @ 20:34:52
URL: http://livetomjosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!