Hur jag tar hant om mitt hår!




Jag får hela tiden i skolan och på fest kommentarer att jag har så himla fint hår!


Jag ska berätta vad jag gör,

-Jag använder mig av FRUCTIS GARNIER (shampoo, balsam, inpackning) och ibland använder jag HERBAL RAINFOREST (shampoo)'

-Sen hårspray och mosse - FRUCTIS GARNIER

-Jag klipper hårt själv var 6 - 8:onde vecka. Bara topparna så klart! Det som är slitet.
Vissa tror inte att det växer snabbare, med det kan jag lova att det gör!

-Jag gör inpackning minst EN GÅNG i veckan!

Ja det är det jag gör för mitt hår! :)
Joo, det var det positiva som jag gör för mitt hår..

Negativa:


-Jag plattar det nästan varje dag (man BARA luggen) inte i topparna!

-Färgar utväxt, hm.. kanske var tredje eller varannan månad!


Jag använder inte FRUCTIS GARNIER för att det står att det är bra för håret (som det kanske är).
Jag använder det för att det luktar gott :)





Mer frågor :)?


Puss!


/bloggbella




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!