Mitt år 2009, fast det är inte slut än så klart.

2009

Lite bilder på hur mitt år har varit hittills.











Dasset (husvagnen) och suzuki.

Firade midsommar i orsa.
Dragrace var vi på så klart, se vilket fint väder vi hadde!
Det blev ingen körning på fredagen och ingen på lördagen, det blev fullt upp på söndagen ist:) 
Det gick ganska bra för johan .




Jag och älsking

Vi åkte iväg på power big meet.



Adam

Denna söt unge kom till världen:)
Han är så sjukt söt, kan inte sluta titta på han, hihi :)




Jag

Partajj med Tone! Det blev det mycket av i sommras!




Tone, Jag, Johanna, Madde

Paratajj med alla bästa vänner :D Riktigt skojj
Love yooou girls!





Vart jag ganska ofta, haha.




Rohodos

Älsklingen och jag gick på Toa sen när vi kom ut till pappa så står det TVÅ stora öl glas på vårt bord!





Pappa och Jag

Jag saknar Rhodos nå enormt mycket, vill bara tillbaks.
Fast kreta var lite bättre.
Nästa år vad blir det då, en grekisk ö iaf men vilken? Nå förslag ?





Älskling

Studenten för underbaraste älskling! :)




Jag och Älskling

Vi firade 2 år 2009-04-30, du är det bästa som har hänt mig!

Jag älskar dig gubben min, din bella ♥









Med andra ord, JAG HAR HAFT ETT UNDERBART ÅR OCH DET ÄR FORTFARANDE INTE SLUT ÄN ♣
Det kan bara bli bättre :D ?!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!