Nyttig..

Haha okej. jaa som ni vet så tävlar jag och andreas om vem som kan gå ner mest i vikt. Vi började förra veckan.. okej det gick inte så bra, iaf inte hittills.. men nu har jag bestämmt mig, nu jäklar.. Tänkte ta en godis aldeles nyss men jag sa nej till mig själv haha .. Nu sitter andreas och trycker i sig chips.. jag ska stå ifrån det tänkte ta ett äpple ist! Och sen ska jag ut och gå.. och i morgon bitta ska jag gå ut och gå.. Tänkte fuska lite och pröva allevo hjälper det ? Det ska iaf jag pröva nu!  Äta nyttigt och minde portioner! :)

/bloggbella



Kommentarer
Postat av: tone

Sv: självklart :)

2009-11-06 @ 23:01:05
URL: http://tonesundberg.blogg.se/
Postat av: madelene

Det är väl sådär 40-60st per dag ;D



Absolut!

2009-11-06 @ 23:36:31
URL: http://mmadeleneeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!