Rhodos bilder!

Saknar Rhodos!

2009-08/09 till 2009-08/16


Rhodos ♥



Samma dag innan vi skulle hem vann jag nalle puh på hotellet.
( i en sån där klo maskin, man drar i en spak sedan trycker man på knappen så åker klon ner )
Jag brukar aldrig lyckas med sånt! Men denna gång gjorde jag, haha!

Pappa: haha du kommer aldrig att lyckas! jag tryckte på knappen sedan tittade jag på pappa
han såg aldeles förvånad ut, jag tittade tillbaks, haha där hängde nalle puh i klon, det trodde jag inte!



Hotellet + mina bruna ben.



Solnedgång vid vårat hotelle
(suddigbild)



Jag och Pappa, haha.
Jo ganska lika kanske vi är ändå, vi är åtminstonde inte kloka! haha


Jag




Jag + Min bästis? haha en hund..



Large beer... VILKEN HISTORIA!

Pappa beställde in två st, en till andreas och en till sig själv!
Dom tryckte i sig dom på 1 - 2 timmar.. bara för att vi handlade för så mycket så fick vi alla 3 en varsin drink, som bara smakade sprit! Pappa och Andreas drack upp den med ett svep! USCH! inte jag...
Andreas somnade i Taxin hem... När vi stannade sprang han ut och.... ja ni förstår.. Sen när vi gick in och la oss i sängen hör jag hur pappa.. ja ni förstår... kul!




Jag första kvällen på Rhodos.


Nu har ni något att kolla på... haha

puss!



/bloggbella




Kommentarer
Postat av: tone

EMn gud va snygg du var på den där bilden du är själv på när du lutar dig mot en vägg :O //anonym ;) hahaha skoja. Det är tone. Du vet... ja.. tone.

2009-11-07 @ 20:13:47
URL: http://tonesundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!