Skolan.. Snart KÖRKORTSTEORI

Jippie, ännu en dag har snart gått! Ännu en dag närmare helgen! Nu är det körkortsteori! Eller rättare sagt, fordonskännedom. Det är super kul haha. byta hjul på bilen och starta och kolla vart man byter olja osv.. haha jag kan ju redan allting, Andreas håller JÄMT på med bilar så jag brukar vara med han och hjälpa till och så.. :)

Sen ska jag hem och fixa med bloggen, någon som kan hjälpa mig hur man lägger in "kategorier! " på bloggen..

Sen kommer "utbakadfläta + inbakadfläta i luggen + fiskbensfläta " in på bloggen :) Vi hörs senare!

puss!!

Vad ska ni göra i helgen? Jag är väldigt sugen på paaarty!



MUMS! :)



/bloggbella



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!