09-10/10

Hallå där allihopa!

Jusst nu har jag precis vaknat och försöker bestämma mig vad jag ska göra för tattuering. Något förslag? Det ska vara ganska litet ingen stor. Ja igår, fredag så gjorde vi inte så mycket . Efterskolan åkte jag hem till Andreas och bara slappade. Sen sa pappa att dt var nå konstigt på min telefon räkning för 150:-. Jag åkte hem till pappa och kollade var det var. Förra månaden hade jag fått 3 sms av 72777 och de smsen kostade 50:- st. Kul, jag vet inte äns var det är för nå. Men vi måste iaf betala det. Aja, I dag ska jag dra hem till Tone och hennes gäng och kolla på FOTBOLL :D kulkul.

 Åh herregud! Måste berätta en sak, igår när jag stog och väntade på bussen ungefär 3 minuter från där jag bor. Aah bussen var typ 5-10 min försenat. Det åker långtradare och bilar förbi där hela tiden. Det var en långtradare som åkte igenom rondollen precis vid mig, när han körde ut från rondellen blinkade han in på sidan för att stanna. Han stannade den långa långtradaren och klev ut ca 30 meter bort från mig. Jag tänkte inge mer på de så jag stoppade i hörlurarna och lyssnade på musik. Efter en stund ser jag hur han tittar på mig, han ska väl fråga efter väg beskrivning tänkte jag.
 Jag drog ut ena luren och sa: va.
 Han : Hejsan gullet!
Jag: Va?! .
Han : ska du ha skjuts?
 Jag: NÄÄ!? (hur skjutton ska han komma in med den långa långtraderen  till min skola!?!?)
 Han: Ska vi inte mysa, gullet? 
Jag : VA NÄÄ!?! Jag ska till skolan nu!.
 Han : okej så du vill inte mysa med mig gullet?
Jag : Men NEJ!?!? bussen kommer aldeles snart!
Han: okej, nä jag bara frågade. Sen gick han.okej..

HUR NORMALT ÄR DETTA! HELT SJUKT! Jag tänkte för stunden sparka han i pungen så han fick något att bita i! Men då kom jag och tänka på Engla! :( Hon sprkade till Anders Eklund och det var då han blev arg och tog tag i henne! Jag var helt själv på busshållsplatsen! Tänk om hade hade tagit tag i mig! Och slitit med mig in i lastbilen. ! Jag ringde upp min pojkvän så fort som möjligt, och berättade det. Ja jag var chokad så jag började gråta!
OFFTA MAN STANNAR EN LÅNG JÄVLA LÅNGTRADARE FÖR ATT FRÅGA EN TJEJ SOM SKA TILL SKOLAN OM HON SKA HA SKJUTS ELLER VILL MYSA. NEJ FY FAN!
Han var lite längre än mig. Inte så tjock och hade brunt hår och mörka ögon tror jag!Ca 40 - 45 år gammal!
Tänk om han är på en annan liten flicka. Jag fick höra sen av min klass kompis att det hade varit 3 våldtäckter förra helgen i bomus där jag bor på en 9:årig och en 13:årig flicka, Sen har jag hört att det var en liten pojke. TÄNK OM DET VAR HAN!!! Ska jag anmäla, vissa säger att jag ska göra det. Tycker ni det?

Nu vågar inte jag ställa mig vid denna busshållsplats igen.!




Miss Rhodos :(


/bloggbella




Kommentarer
Postat av: madelene

Sjukt! Synd ikväll! :D

2009-10-10 @ 12:16:01
URL: http://mmadeleneeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!