09-10/20 fyller 22 oktober!

Hallojsan!

Tänker göra ett snabbt inlägg. I söndags så firade vi mig lite på pappas sdia. Jag fick 800 kr till en krustång (som egentligen kostar 40) Bra där! Då har jag penagr övcer till nå annat roligt :D Sen fick jag 250 på gina tricot och små pyssel. Jag fyller på torsdag. då blire lite större kalas! Sen blire väl kanske festa på lördag. eller så ska jag och älsklingen bara mysa. Har ju hela huset för oss själv heela natten ända till på söndag kväll. Vi ska laga god mat och baar mysa :) Sen på söndag ska jag ha kalas på mammas sida. Oj nu börjar jag! Vi höres. Pussss!




/bloggbella




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!