09-10/25

Hallå där!

Idag firade mig vi lite hos mamma, fick ännu mer pengar. hihi. Igår köpte jag ett par svart stövlar med klack, skit snygga! 30% desutom, perfekt! Aja nog om det, nu när det höstlov. Åh så skönt! I morgon ska lilla syrran och jag gå på bio "upp" hoppas den är bra:) Efter som jag ska passa lillesyrran så får jag 200 kr. lätt förtjänta pengar!? hehe. Sen senare i veckan ska madde och jag nog till Tone och umgås lite! Skönt, utan party för engångs skull. På Torsdag ska jag och mamma och mormor och morfar till uppsala, gränby centrum. Pengarna finns nog inte kvar när jag har varit där, haha.


JO! Nu är monster jam biljetterna beställda! Jippie. 14 november kl 19.30.




Nu känner jag mig trött, höres i morgon! Kram

/bloggbella




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!