09-10/26

ja! Idag har jag passat lillesyrran, vi käkade frukost sedan tog vi bussen och drog in till stan. Vi gick lääänge på stan köpte nå spel åt emma och nå läppglans. Sedan köpte jag nå kläder till mig :) Sen käkade vi på macdonalds och sen vart det bio " upp" jag tyckte den var skit rolig! haha.  ja, sen åkte vi hem med bussen . jag käkade och övnings körde lite. Jusst nu sitter jag och kollar på grannfäjden. As kul . ;D! Sen efter tv:en äre SÄNGEN som gäller. Förhoppnings vis så blir det fba eller ja, iaf tone och madde och johanna kanske ;D? skulle vara rolig. nu ska jag kolla klart på grannfäjden! puss på er!



/bloggbella




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!