09-10/27

Tisdag!
Gick upp för en timme sen ungefär, har käkat frukost, hårtbröd med mjölk och jordgubbs sylt. skit gott! Det smakar som flingor. haha! jusst nu sitter jag med handuken för jag har precis duschat! Nu tänkte jag torka håret och ta bussen ner till stan och soola! Sen träffa btrudarna Tone och Johanna vi ska hyra nån eller några bra filmer och sen åka ner till forsbacka. Sen i kväll vet jag inte vad som händer faktiskt, hoppas det händer nått roligt iaf!  vet inte vad jag ska ha på mig, svarta cheap monday ,svart gina tricot linne , nit skärp från gina och en beach koffta från gina tror jag. Svarta stövlar med klack eller vita converse?  aja det blir vad det blir,
Vi hörs innan säng dags! puss




mm.. 3 liter öl.!  Ser gott ut, men det var det inte när den var slut. usch, haha.


/bloggbella




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!