09-10/28

Jag orkade inte skriva igår kväll, jag var helt slut när jag kom hem.. Haha, var ju med Madde, Tone och Johanna igår! Åh vilka sköna brudar! Lova yaah ;) Vii är inte riktigt klok någon utav oss, haha. heeelt galna! ojoj. Aah vi tattade iaf på någon konstig film , det var både thriller och komedi, orkar inte skriva vad den handla om, den var så invecklad. Aah, nästa gång vi alla ses är på LÖRDAG! jippie! Längtar och längtar.

I dag händer det nog inget speciellt, jusst nu tänkte jag börja med att ränsa ur garderoben sen ska jag försöka få tag i Elin, vi kanske ska ner på stan.

Imorgon ska jag till uppsala - Gränbycentrum, shoppa ännu mera!haha.

Fredag!? Ta det lungt bara! ;)

Nu ska jag fortsätta att städa, vi hörs senare! pusss



/bloggbella




Kommentarer
Postat av: madelene

Sa det till tone igår - så jävla skönt att vi alla kan umgås! :D Klockrena allihopa!

2009-10-28 @ 11:24:24
URL: http://mmadeleneeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!