09-09/23

Hallå där allihopa!


Jag har inga ursäkter till varför det var så länge sen sist jag skrev. haha jag har bara inte brytt mig! :D Ja, jusst nu sitter jag i skolan och har egentligen HISTORIA (blää), men Emelie och jag sitter och pluggar självständigt i biblioteket. Ja, allt är bra med mig som vanligt, inga förändringar.. För er då?  Ja, gissa vad jag ska göra i kväll då ;)? JO! Gå på bio whit the pullers! Elin, Frida och carina. Sommaren med Göran! Kanske ska bli hur kul som hellst. Och efter jag har varit på bio ska jag hem till min underbara pojkvän :) Sova hos han idag! Ja han är kvar än i mitt liv ( ; . Jo men nu ska jag ha spanska med de andra pullorna! Bella och Hanna. mohaha. JO! jag måste berätta en sak ! .... Jag cyklade till skolan i morse! Duktig va :D Började med " de nyttiga " i Söndags. Äter en nyttig frukost! Som ni alla vet så är ju frukosten den viktigaste måltiden på dagen. Ja sen cyklar man i väg till skolan ja.. det är ju inte så bra mat i skolan så det blir bara som det blir på lunchen, antingen typ äpple eller fil & flingor eller sallad, i bästa fall MAT(om maten går att äta)! Ja sen cyklar jag hem och tar ett äpple som mellanmål och sen äter jag middag hemma. Det blir betydligt mindre portioner än förr, då kunde jag äta som en riktig lastbils karl! Hjälp! Sen blire inge mer! Frukt och vatten och äter INTE efter nio. Vi får se hur länge detta kommer att hålla. hoppas det håller i sig iaf ;) Det beror ju på mig.


Vi höres senare kanske.
Kram

/bloggbella








Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu en tävling där du kan vinna en årsförbrukning av garnies senaste hudvårdsprodukt - Pure Active.

20 produkter till ett värde av 1500:- kan bli dina :)



Vad gärna med :



http://millahoman.blogg.se/2009/september/draft-sept-22-2009.html

2009-09-24 @ 16:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!