09/09-29

Jo, hallå där!

Jag skulle bara säga det att filmen vi såg för en vecka sen var kanske bara aldeles för rolig! haha! Sommaren med Göran! Åh gud, den måste ni se om ni inte har sätt den! Ojojo .  Ja det känns som om det är ganska mycket i skolan jusst nu. allt känns tungt! Igår hade vi redovisning, det gick bra med oj så nervös jag var! I dag är det historia prov och om 20 min har jag psykologi seminarium! Aldrig i hela mitt liv haft seminarum. Men hoppas på att det ska gå bra. Sen i morgon är det studiodag och i morgon ska mamma och jag och lillebror ut och äta sen ska jag få skjuts till sandviken också ska jag färga och klippa håret :) Ja, sen på fredag har vi seminarum i historia. Sen är det helg! Blir lugnt i helgen. Eller så dra jag till Tone det var länge sen nu :) Ja sen på måndag nästa vecka så har vi redovisning i svenska sen på tisdag har vi matte prov, och bokredovisning! HERRE GUD HUR SKA JAG KLARA MIG! puh. Ja men nog om den dära skolan.  Andreas, min svärmor, Svärfar, Andreas bror daniel, Arne, johan hiller och jag ska åka på 24-timmars ! Wiie, :) Kul det ser jag fram emot. Inte nu helgen men nästa helg. Och sen helgen efter så Firar vi mig hemma hos pappa och helgen efter de firar vi mig hos mamma :) Aja nu har jag lektion- seminarum. Önska mig lycka till!



Hejdå,
/ Bloggbella




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!