19/2 fredag

Idag är det FREEDAG!

Nu sitter jag på lektion och håller på med min vetenskapliga rapport! så duktig! Sen har vi engelska.. ja varför ? vi gör ändå ingenting! Sen ska HANNA och jag ner på stan och kolla på jacka åt mig så hanna blir glad och träffad J ;). Sen ska jag hem till bejb och sen kommer pappa och hämtar mig för vi ska till min faster för hennes karl fyller år! jag ska inte avslöja här vad han får. Det säger jag sen! :)

Sen på kvällen ska jag hem till bejb igen. Imorgon ska vi åka skoooooter! fan va nice! Sen på söndag ska jag åka till gubben som ska lära mig att föra över pengar och så från nordupplands skoter klubb!

Vi hörs i kväll.!


(sonic syndicate)



FRED!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!