22/2 MÅNDAG

Vaknade, ont i halsen, blåsor i munnen, rinner i näsan.. ja helt enkelt sjuk! KUL.
Aja, till skolan skulle jag iaf. Gjorde mig i ordning och drog i väg till skolan. Jag tar jämt en genväg över åkrarna vid pappa, ingen INGEN hade skottat upp där, och natuligt vis var jag den första som gick där i morse. Jag stod och tänkte "gå till skolan och frysa? eller stanna hemma i min sköna säng"? 

Ja.. Jag satte ner foten i snön och sjönkt ner och då menar jag verkligen SJÖNK ner! Jag hade snö ända upp till midjan, och då ljuger jag inte!  Jaa, det var bara att traska vidare, jag kom halvvägs och upptäckte att det inte skulle gå. Men jag tillslut kröp fram. Fick tag i en gren och verkligen DROG mig upp ur snön.. Fy fan.. Jag kom ut till vägen och jag såg ut precis som en snögubbe! FY FAN! Jag var helt genom blöt när jag satte mig på bussen. Jag hoppade av bussen i stan och köpte en varis Rockstar till mig och Hanna. Sen köpte jag även hals tabletter.. Uscha.. orkar  inte.. blää. Nu har vi bara en lektion kvar och själv klart är den med maggan.. Vill bara hem och sova nu.

Sen när jag kommer hem ska jag plugga matte idag! Har prov på onsdag!..
Jo sen ska jag oxå färga mitt hår, alltså en lila slinga :D Coolt va! Resultatet kommer in i kväll.


Denna lila färg blir det! (hittade ingen bättre bild!)

Hare bra, hörs, hej! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!