23/2 god morgon

God morgon god morgon.

Gud vad jag är trött nu ska jag säga! KL är 07.10 bejb gick upp för en halv timme sedan och levde om, så jag kunde inte somna om :( ligger och funderar vad jag ska göra åt mitt hår,
hur ska jag klippa det?? tips tack!

Ligger och tittar på"vakna med the voice" man kanské ska ta och gå upp?


Ja, min dag ser ut så här;

Göra moig i ordning, käka frukost.
Ta bussen till skolan.
Ha matte, blää. har prov i morgon.
Sen har jag faktiskt ingen aning om vilka lektioner jag har idag. jo samhäll har jag, men när?
Sen slutar jag ganska tidigt
Ska hem sova en stund, plúgga.
Spela trummor =)?
Hem till bejb och mysa♥


Nä nu ska jag gå upp.

hare bra hörs hejj!





 
Biilden är från julafton.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!