Igår var det alla hjärtans dag!





Mysigt och helt underbart! Igår var det alla hjärtans dag! Jag hade köpt en grön tjocktröja och godis och en ros till min underbara pojkvän! I går så åkte han i väg till jobbet tidigt och gjorde ett jobb åt någon. Sen kom han hem vid tre vi tog skotern och åkte ut på en riktig låångtur bara han och jag! :) Sen när vi kom hem så bjöd han på en underbar middag på Tennsdopet. Vi käkade först vitlöksbröd med tsatziki! Och sen åt vi båda fläsknoisette med bea och pommes! Mums, det bästa som finns :)

Det var riktigt underbart! Jag rekomenderar TENNSDOPET, hur fin mat som hellst och inne är det helt underbart mysigt! Och det bästa, det är inte dyrt heller!

Älsklingen är på kurs i uppsala han kommer hem till 6 i kväll! Så jag ska hem till pappa efter skolan. Städa mitt rum och sen ska jag plugga. Sen gå ut och gå ! :)

Hörs senare! puss





 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!