Söndag - skoter, lyxmat, skoterklubb, bejb, sova

Söndag.

Gick upp kl 9, käkade frukost och läste min bok! Duktíg flicka! Har åkte skoter hela dagen senare släppte dom av mig hos mamma, tog en snabb dusch och sedan drog lasse och jag iväg till " ragge " han som har hant om skoterklubben. Han lärde mig och hur det fungerar och så idag.. nästa helg ska jag hämta datorn och han ska lära mig mer ingående.. Sen drog vi hem och käkade.
Sen tog jag audin hem och övningskörde i. Åkte hem till bejb en stund sen kom pappa och hämtade mig. 'Och nu e jag här i min säng, ska nú sova.

Good night!

Ont i halsen, blåsor i hela munnen, snuvig, mår illa ont i magen, darrig i hela kroppen - vad leder det till.?

I morgon när jag kommer till stan med min buss ska jag köpa rockstar åt lilla hanna, hennes favorit! Ses i morgon stumpan! :)



Och vi andra... Vi hörs i morgon! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!