försenad fredag

trött trött trött..

Fredag; Skolandagen gick fort, gick på stan med Hanna och kollade på jacka på seafun, sen åkte jag hem till bejb och gjorde mig i ordning för pappa skulle hämta mig för vi skulle åka och fira min fasters karl som fyllde år. vi skulle vara där kl 6.. klockan var halv 6 och pappa hade fortfarande inte ringt.. jag ringde upp pappa och han lät ledsen. det gör ALDRIG pappa. när pappa kom för att hämta mig berättade han vad som hade hänt.. Farfar, igen? VARFÖR farfar du lovade oss!
ja maten var iaf god som faster lagat, tack faster! Sen på kvällen åkte jag hem till bejb och kollade på film och vi gick och la oss tidigt. Skönt som fan!

Denna vecka har varit den värsta pål länge! uscha och blä!



Lääängtar <3


/puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!