Farfar <3

Jag saknar dig enormt mycket. Varför.. varför..

Det var bäst för dig, det var det du ville! Hoppas du har det bättre nu, men du ska veta, Att du bara lämnade oss bakom dig. Jag hann aldrig säga hejdå till dig! Jag kan inte fatta det.. VARFÖR!

Jag har alltid varit "farfars lilla solstråle" jag älskade när du sa det, och du kramade mig hårt. Det var min farfar det!

Hur ska vi alla kunna förklara för dig, att vi saknar dig? jag hoppas du vet det!

Du lämnade en massa människor som älskar dig!


Jag kan fortfarande inte fatta, varför?!


SAKNADEN ÄR ENORM MIN FARFAR, HA DET BRA I HIMLEN.

Jag älskar dig! Det gör vi alla !




R.I.P Min farfar, Torbjörn ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!