29 september 2010

Nu gör jag mig i ordning för jag ska snart träffa mamma, det blir maax om jag får bestäma. Är sjukt hungrig, hoppas hon ringer snart.

Idag har jag haft föredrag på svenskan, jag var bra nervös med det gick ganska bra, sen hade jag även historia redovisning. Imorgon har jag seminarium på filosofin sen på fredag har jag prov i naturkunskap..

jag har ju tappat bort mina nycklar. inte alls kul är fan depprimerad... går till polisen varje dag och inga nycklar där?..  Jag har cyklat varje dag flera gånger om dagen för att kolla om mina nycklar ligger efter vägen, men det finns inte någon stans... någon MÅSTE ha tagit dom, men vad ska dom med mina nycklar till, de vet ju inte vart jag bor .. hoppas jag...

kikar på förhäxad, spännande nu, hörs senare



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!