30 spetember -10

 God morgon bloggen! Hoppas ni hade en bra kväll igår allihopa.

Satt uppe och väntade på min pojkvän för han var och meka i garaget som vanligt, skickade ett sms till han att jag hade åkt hem (men jag var kvar hos han för att överraska han). När jag hörde att han kom så gömde jag mina kläder och sprang och gömde mig bakom dörren in till sovrummet. Han trodde verkligen att jag hade åkt hem. Sen kikade han bakoom dörren och såg mig.. haha. Han vart jätte glad såg det ut som. Aja nog om det.

Idag sov jag hos pojken min, innan han åkte till jobbet 20 i 6 så så släppte han av mig hemma hos mig, det var bara göra sig i ordning på engång, var aldeles för kallt för att cykla nu, så jag åkte med pappa till skolan, lär gå hem sen.. Nu har jag svenska.. Fy vad de e tråkigt med våran lärare.. Trodde hon hade slutat.. men icke då..


Idag kommer denna söta unge till Gävle! Hoppas på att få träffa dem senare!

Hörs, puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!