allt på engång

inte blivit så mycket skriva av idag men allt kommer på engång.

Gjorde kyckling woken, super gott! Efter maten åkte pappa och jag ner till polisen för att komma in om nmina nycklar har kommit in än.. ingen har lämnat in dem.. blir så trött! Sen har pappa och jag suttit och pluggat lite till provet i morgon, tänkte plugga lite nu oxå innan jag tänkte sova.
Har krypit ner i sängen nu och ska kika på idol vem som vinner idag, vilka tror ni?

Sen har jag även skrivit ner vilka som ska komma när jag fyller 18 år, vi är 30 pers.. haha. Har fixat lokal och har börjat att skriva ner lite vad som jag ska bjuda på.. lite smått och gott, nå tips på tårta eller god mat?

Nu lider spänningen på tv4. Vi hörs efter! puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!