Vem vinner, vem försvinner?

  • "Simon Lingmerth, 24 år, Stockholm" – "Kiss" , Han är ganska bra men inte tillräckligt och inte häller min smak.
  •  

  • "Michaela Osberg Dalja, 16 år, Helsingborg" – "When I look at you", absolut inge bra låt val.. Skit tråkigt, men super bra röst!



  • "Jay Smith, 29 år, Helsingborg" – "Wherever you will go", Shit vad ska jag säga? Han gjorde MYCKET bra ifrån säg idag! GO JAY GO! Sjukt grym röst!! Håller starkt på Jay- han vinner Idol 2010!  I just LOVE his name, Jay Smith!
  •  

  • "Malin Brännlund, 20 år, Falun" – "Thank you", Nja.. Mycket speciellt, men inget för mig... Tråkig person oxå..
  •  

  • "Daniel Norberg, 20 år, Uddevalla" – "High and dry", Mycket bra röst! Sjunger rent och väldigt fint, tror på karln!
  •  

  • "Minnah Karlsson, 21 år, Hallstavik" – "Not ready to make nice", Gillar människan starkt! Go girl, grym röst!!






    Vilka tror NI vinner och vilka försvinner idag ?

    Jag hoppas på att Jay, Daniel eller Minnah är kvar!


    puss



  • Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0
    Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!