fredag fast nu söndag

Kul va.. har inte skrivit något på hela helgen, haha ovanligt! måste bli bättre på det men har haft någon tid alls!!..

i fredags efterskolan så åkte jag hem och bytte bil och sedan åkte till emma och linus skolan, Linus skulle följa med en kompis hem så jag tog med mig lillasyster och hennes kompis. Dom drog iväg till affären när vi kom hem så jag la mig i sängen och bara tog det lugnt! Pappa hade köpt en TV till husvagnen så vi satt bara där  och myste hela familjen med lite smått och gott. Sen tog jag en tidig kväll, kl var 11 har jag för mig, det var väldigt skönn
t att sova så tidigt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!