Fredag

Sovmorgon! eller inte, skjutsade syskorna igen till skolan.. Så kl kvart i 8 var man påväg till skolan, fast man börja 10 ? Satte mig vid datorn för att fördriva tiden lite, men så får jag ett sms av Sofia att vi lär ta närvaro! Jävligt tur att jag kom till skolan i tid då! satt vid datorn en stund sen satte vi oss i Caféterian och bara prata strunt prat!

Slutade vid 11 tror jag, åkte hem och la mig i husvagnen och kikade lite film, men så klart så somna man ju! Direkt när jag vakande var det bara till att åka tillbaka tillskolan och hämta alla jävla läxor och böcker man ska hålla på med under lovet, frågan är, har jag påsklov? NEJ! det har jag inte.. pluggar VARJE jävla DAG! ...

jaja, snart studenten och då slipper man tänka på sånt skit.. Trodde jag ja! Ska ju plugga vidare i 3 och ½ år..

Sen på kvällen hände de inte så mycket  mer.. La mig tidigt var fan slut efter den veckan..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!