hm.. TORSDAG är det idag ja..

Mycket som ska göras denna dag, försöka skriva klart min rapport idag oxå!

Skulle gå upp halv 7 idag, men vaknade ist kl 6!! Kunde inte heller somna om så jag la mig i ett varmt bad. Som vanligt käka frulle med familjen sen fixa&trixa. Skjutsade iväg Emma och Linus idag till skolan, dom kom till skolan en kvart innan dom börja, dom vart lite små sur på mig att dom var så tidig i skola, Men hellre det än komma 10 min försent (när pappa skjutsar)! Haha!

Sitter nu i skolan och väntar på att kl ska bli halv så vi kan ta närvaro, lär sedan åka hem och hämta väskan min jag glömde hemma, pengar och allting glömde jag. BRA bella!!

Vi hörs i kväll igen. pusspuss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!