I FEEL IT. idag är det ONSDAG - LEDIG!

Är ledig idag från skolan eftersom det var klass resa till sthlm, men jag försov mig och missade bussjäveln! Aja, ledig idag och det är skönt iaf, tänkte att jag skulle sova ut idag! men icke då, byggarna började redan kl 7 i morse.. så då vakna man så klart då, jag passade på medans dom åkte iväg på frukost så duschade jag och pakade iordning en väska och sitter nu i husvagnen och kikar på tv, vi har bara 1,2 och 4 haha! tog med en tidning oxå utifall jag skulle få långtråkigt!

vid 12 tiden ska jag dra ner till Tone's skola för att snacka med henne, det var bra jävla länge sen! ska bli så skönt att prata med henne, vi har jämt kul ihop så vi kommer även skratta en hel del känner jag på mig ;)

Ja men nu ska jag käka frulle här i husvagnen tror jag och sedan fixa&trixa lite, höööres pösss




blir sthlm på lördag, då får man träffa underbara familjen östlund/dakdouk. Saknar er sötisar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!