Japp, också var det FREDAG igen!



Igår var jag till skutksär en sväng efterskolan och käkade mat, mamma hade feber, det fick jag reda på när jag kom hem så jag hoppas för guds skull att jag klarar mig ifrån det!
Kom hem 20 över 10 igår, kikade på big brother så klart och sedan plastikkirurgerna på TV11. Hade skit svårt att somna igår, tror jag somnade vid 1-2 tiden.. Vaknade även kl halv 4 och hade skit svårt att somna om! fan, jag som har sovit så skönt så länge nu, och så ska det börja såhär? aja...

Dessvärre är jag ganska säker på att jag har magatarr.. Fruktansvärt ont i magen, oftast när jag vaknar på morgonen..  Jag har alla symptom på magkatarr, men orkar fan inte gå till sjukhuset.. Skulle ju sitta fint med tabletter som lugnar ner magen så jag inte får så fruktansvärt ont, jag mår illa ofta oxå! ... buuhu.. inte bra nu känner jag, nu skulle jag vilja lägga mig i sängen och sova en stund..

Jag hoppas detta går över snart, för idag är det en lugn skoldag. Första lektionen på morgonen är eget arbete och andra lektionen - natur - eget arbete och sista lektionen - geografi - eget arbete. Egentligen skulle jag kunna varit hemma och gjort allting, men om jag sitter hemma så blir det fan inte mycket gjort! Så därför åker duktiga jag till skolan för att göra klar all skit nu.. FAN det är inte många veckor kvar i skolan nu.. hur ska jag hinna allt?...

skola, skola, skola, skola, skola, skola, skola är det ända som finns i skallen nu, inte undra på att m,an får magkatarr....



Vart skit sugen på en Rockstar nu, ska köpa det efterskolan! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!