LÖÖRDAG nu söndag

I lördags vaknade jag 8 på morgonen.. kunde inte somna heller... Käkade frukost med familjen i husvagnen.. Lilla syster och jag satt hela förmiddagen och spela spel och skratta, snacka om att båda var övertrött, haha!

Vi åkte en sväng till min faster på fika så emma och linus fick leka av sig med kusinerna.

Varken pappa eller jag orkade laga mat, så vi åkte till afäären och köpte något och bara slängde in i mikron..

Sen började party, fixa och dona och sedan mötte jag upp sofia vid tågstationen sen letade vi oss fram till Elif.. till SLUT hittade vi, det var ganska krångligt att hitta men men .. vi gjorde det till slut haha ;D

Vi hade trevligt i lokalen, men tillslut så gick sofia och jag ner till interpool och tog en cider, hade riktigt trevligt!
Kom hem på ett säkert sätt iaf, nästan ända fram till dörren, tack!

hade svårt att somna.. men efter en timmes vrid fram ochn tillbaka lyckades jag somna...

SÖNDAG

Imorse vaknda jag kl 8!!! kunde inte somna ... förstår inte.. kl 10 klev jag upp ur sängen och gjorde det jag alltid jag dagen efter jag varit ut, gör varma mackor med extra ost och ett STORT glas vatten! .. haha favoriten!

Åkte hem till pappa och hjälpe honom att städa undan och kassta skräp och panta burkar och handla mat + laga mat typ det jag har gjort idag, blev tacos ikväll i husvagnen riktigt gott!!

Nu har jag precis kikat klart på BB så nu ska jag försöka sova, hoppas jag lyckas med det tänker aldeles för mkt nuförtiden.. positiva tankar så klart!  Nä, god natt alla glada! pussss




jag

Ibland vill man bara vara liten igen! allt var så myclet lättare då









it is you



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!