LÖRDAG! Sthlm - Go-cart & Lotta

Japp! på lördagen så gick jag upp halv 7 tror jag, upp och duscha och fixa&trixa och käka frulle och sedan bar det iväg till sthlm! När vi kom fram så fick Andreas pröva ut kläder som han skulle ha på sig och sedan hoppa i en go-cart och drog iväg! Vi var där i mer en en timme sen drog vi i väg till LOTTA och hennes familj! Det var helt underbart, älskar hennes två underbara barn! Hade så himla trevligt där, busade lite med sötaste Adam och satt även och gosade med gulligaste Ella! Så klart somnade hon i min famn när vi skulle åka! Ååh vad jag saknar dom redan, hoppas vi ses snart!! :)

Andreas fick detta (Go-Cart tävlingen) i studentpresent av mig.. Det var ca 2 år sedan, men det blev förhinder första gången vi bokade.. men men.. Det gick ju bra i lördags! han kom ju 1!


Kan sitta och bara stirra på sötungen hela dagen, så himla söt!


Vill att det ska bli min tur snart.. men kommer nog få suga på den tabletten läänge till ...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!