Lördag!!

Lillasyster väckte mig så klart när man fick sova ut! men men, var skönt att gå upp i tid.

Allt jag hann med på lördagen:


Först Käka frulle med Familjen
Fixade de sista på moppen (eftersom man ska sälja den).
Sen bytte till sommardäck på Toyotan
Krattade HELA gården
Plockade undan skräp från gården
Hoppade in i duchen
Iväg för att lägga om nya sommardäck på alu.fälgarna samt lägga om sommardäcken till gul audin
Till skutksär för att Grilla
Fika hos mormor och morfar
Sen skulle jag tanka i skutskär, SÅ KLART så tar dom inte volvo kort! Så det var bara att chansa..
MYCKET RIKGTIGT! soppa torsk IGEN 2 grr på en och samma vecka..
Fick bogsering till Volvo där jag kunde tanka..
Sen efter den händelserika dagen - SOVA!

Det var allt som hände min lördag, jävla stressig dag!!..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!