ONSDAG - hoppas på en soldag idag!

Fan vilken stressig morgon alltså!

Det var meningen att jag skulle gå upp halv sju så jag kunde lägga mig i ett varmt bad! Men icke då! Gick upp 2 minuter över sju, in i duschen, fixa&trixa sedan käka frulle med familjen sen 5 över halv 8 skjutsade jag iväg både Emma och Linus till förskola och skola, dom kom i tid! haha

Jag vart ganska tidig till skolan, men vad gjorde det.. Har precis haft svenska C och nu ska vi ha geografi, tråkigast i världen! Sen blir det lunch och efter det PROV... hjälp..

Slutar halv 3 idag och jag skulle träffa Frida på stan men hoppas det går bättre för henne i morgon eftersom jag slutar 11 då! 
Ikväll blir det väl skutskär igen antar jag. haha Imorgon ska jag ia laga mat hos mormor&morfar, det blir kyckling wok!


Skulle ju inte vara helt fel att hoppa i ziperallen och bara mysa idag!





 
Mmm. världens godaste chips tror jag att jag ska köpa idag faktiskt!
Jävligt sugen







i need you now




Kommentarer
Postat av: Rebecca

VADÅ SLUTAR 11.20????????????????????? ;)

2011-04-13 @ 16:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!